NOORANOORA، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

قشنگترین هدیه خدا

بدون عنوان

1394/6/31 1:59
140 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازنین مامان سلام

خیلی خیلی خیلی تابستون بهمون خوش گذشت البته متوجه گذر زمان نشدیم و الان که دارم برات مینویسم اخرین روز تابستونه البته که نصف شبشه دیگه تو روز که شما اجازه نمیدی من از این فراغتا داشته باشم😉

نورا جونم این تابستون چندبار به خاطر کار بابایی شمال رفتیم.

اگه از احوالات ما در تابستان 94 نگارشی خواسته باشید باید بگویید کلاردست خود را چگونه گذرانده اید😀

به هر حال خدارو شکر تابستون خوبی بود اللخخخخخخخخخصوص که اخرش به دانشگاه من ختم نمیشه خودمم باورم نمیشه دیگه درس ندارم اخیییییییییش 😧

دختر گلم ماشالا یه حرفایی میزنی که ادم در تامل میمونه خودت گفتی یا نه توهم زدیم یه چیزی شنیدیم اخه این جمله هارو از کجا میاری مامان جون بعضی وقتا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد من همچین چیزی بهت گفته باشم ولی در کل خیلی دوست داشتینیو شیرینه مخصوصا با مدل حرف زدن تو ادم تو دلش کله قند اب میشه قربونت برم من 💟

خیلی دوست دارم گل مامان از خدای مهربونم میخوام که هیچ وقت حتی یک لحظه تو زنگیت تنهات نذاره و همیشه پله پله راهنمای زنگیت باشه 🙏

 

دختر نازنیم در حال شن بازی ساحل نوشهر

 

پسندها (1)

نظرات (0)