NOORANOORA، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

قشنگترین هدیه خدا

دوسال تمام

1393/11/1 17:26
302 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازنیم چقدر زود گذشت این دوسال هنوز با خودم فکر میکنم قبل از تو چجوری زندگی میکردم اصلا زنده بودم .

اینجور وقتا میگن گذشت با همه خوب و بدش با همه سختیا و اسونیاش ولی من هیچ بدی و سختی تو این دوسال ندیدم و نداشتم تمام لحظه های با تو بودن برام مثل همه شیرینی های دنیا لذت بخش بود هنوزم دلم برای روزی که اولین بار دیدمت لمس کردم و به آغوشت کشیدم تنگه......

روزی که غافلگیرم کردی هنوزم سه شنبه ها برام بهترین روز خداست ......

دخترم شیرینیه در کنار تو بودن اینقدر زیاده که نمیدونم از کجاش بنویسم مخصوصا الان صحبت میکنی و منظور خودتو با کلمه هاییکه خودت ساختی میرسونی. 

وقتی میگی مامانی دوست دالم همه قندای دنیا تو دلم اب میشن شیرین زبونم امید وارم بتونم مادر خوبی برات باشم و برات به خوبی مادری کنم .

ببخشید امسال جشن تولد نداشتی چون تولدت تو امتحانای مامان بود ولی قراره چند وقت دیگه بریم اتلیه یه جشن کوچولو اونجا برات بگیریم. 

دوست دارم عاشق ترین مامان دنیا.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)