NOORANOORA، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

قشنگترین هدیه خدا

تولد با تاخیرت مبارک😘

1393/11/26 1:56
394 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و مهربونم سلام😄

دوسال و یک ماه پیش خداوند سخاوتمندم یه هدیه گذاشت تو دامن مامانی هدیه ای که قبل از اون داشتنشو هیچ وقت تجربه نکرده بودم ولی شیرینیه داشتنش خیلی بیشتر از همه هدیه هایی بود که تو کل عمرم تجربه کرده بودم .....اینقدر عشق به آغوش کشیدن اون هدیه زیاد بود که تمام  دردها و رنجهایی که به واسطه اومدنش کشیده بودم فراموش میکردم هر روز با عشق دیدن هدیه خداوندم چشمامو باز میکرد و شبها هم به عشق صبح و روزی دوبارهدر کنار توبودن....😍

تمام سختی من وقتی بود که باید چند روزیو دور از اون بخوابمو بیدار بشم اونایی که خدا بهشون این هدیه های خوشگلو داده میدونن چه رنجی داره وقتی خدا  هدیرو بهشون میده و روی ماهشو میببینند و نتونن حتی بهش دست بزنن 😭 

دخترک زیبای من قشنگترین هدیه خداوندم تولدت مبارک.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✿ مه آ سا✿
26 بهمن 93 3:49
ای جونم نی نی گل شما روز به روز داره ناز تر میشه خدا حفظش کنه عزیزم من آپم لطفا بهم لطف کنید و به وبم سر بزنید و برام نظر بدید برای پست جدیدم